Saturday, July 10, 2010

luahan hatiku


alhamdulillah...telah kuhabiskan masa cutiku sepenuhnya di rumah.

saat ini,,, sahabat2ku pasti sedang berdaurah di Ansar..pasti mereka sendang mengupdate iman masing2... hanya aku masih lagi di rumah. semua panggilan, mesej2 dari ukhti-ukhti kesayanganku tak kubalas..aku melayan rasa..merawat kedukaan kerna tidak dapat menghadiri daurah penting itu, yang diadakan bertujuan memulihkan menyuburkan keimanan kembali, agar memulakan sem baru dengan lebih bersemangat untuk mengabdikan diri sebagai seorang hamba...totalitas sebagai hamba...

YA ALLAH..rindunya aku pada mereka..maafkan ku teman, bukan sengaja aku tidak membalas mesejmu, tidak mengangkat panggilanmu, tapi...aku sedih...berkecai jua air mataku saat ini..saat menulis luahan hatiku..

YA ALLAH...izinkan aku untuk menjadi salah seeorang daie Mu...
Ya ALLAH...jangan kau tinggalkan aku...
Ya ALLAH...aku juga ingin menjadi seperti mereka...yang ikhlas berjuang kerana Mu
Ya ALLAH...aku tahu..aku punya kelemahan diri..tapi perasaanku..keinginanku...untuk menjadi DAIE MU ada pada diriku...
Ya ALLAH...izinkan aku....izinkan aku menjadi sebahagian dari mereka....


Ya ALLAH..ampuni daku...ampuni daku...ampuni daku...

No comments:

Post a Comment