Monday, December 27, 2010

dengan Nama Allah,

saya kan menyanyangi mereka

sepenuh hati

semampu yang mungkin

kerna mereka

amanah

anugerah

juga ujian

ingatlah....

semuanya dilakukan untuk Allah

semuanya demi redha Allah

semuanya untuk meraih cinta Allah

suburkan kecintaanku pada mereka ya Allah

semaikan benih cinta di antara kami

saya akan terus mendidik mereka

menjaga mereka

mengembangkan potensi mereka

agar mereka akan menjadi pewaris kerja2 Rasul

tenang hati ini melihat wajah mereka petang tadi

menjadi memori yang sangat indah buat insan sepertiku

melihat mereka menjadikan diri ini lebih bermakna

saya berjanji Ya Allah, saya tidak akan putus asa mentarbiyah mereka

sebagaimana mereka yang terdahulu mentarbiyahku tanpa jemu dan bosan

setiap lafaz janji, pasti diuji

pasti

saya bersedia ya Allah dengan bantuan dan izinMu jua

saya rindukan kamu kerana pemilik rindu dan seluruh hidupku meredhainya begitu...

No comments:

Post a Comment